PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Analýza zákazníka + Příprava na obchodní jednání

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Analýza zákazníka + Příprava na obchodní jednání

Určeno

  • Všem obchodníkům a vedoucím obchodu

Cíl

  • Seznámit účastníky s principy analýzy zákazníka a následné přípravy na obchodní jednání.
  • Vysvětlit účel a cíl této fáze obchodního jednání.
  • Prakticky procvičit dovednosti analýzy zákazníka a přípravy na jednání.
  • Definovat podmínky, které obchodník potřebuje pro efektivní analýzu zákazníka.

Obsah

  • Analýza zákazníka
  • Typy informací o zákazníkovi
  • Očekávané výstupy analýzy
  • Nástroje analýzy
  • Karta zákazníka, záznam z jednání, měkké a tvrdé informace o zákazníkovi
  • Příprava na jednání
    • Příprava otázek na jednání
    • Stanovení cíle
    • Věcná a psychologická příprava na jednání

Možné výstupy z tréninku:

  • zásady postupu při analýze zákazníka
  • aktualizace dosavadních nástrojů
  • návod:Jak se připravit na jednání

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.