PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Fáze obchodního jednání - pět kroků k úspěchu

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Fáze obchodního jednání - pět kroků k úspěchu

Určeno

  • Všem obchodníkům a vedoucím obchodu

Cíl

  • Seznámit účastníky se základními fázemi obchodního jednání a vytvořit profil obchodního jednání ve firmě
  • Uvědomit si význam své role obchodníka při obchodním jednání
  • Poznat své silné a slabé stránky v oblasti mezilidského kontaktu.
  • Prohloubit si znalosti psychologie prodeje a psychologie zákazníka. Naučit se lépe odhadnout své partnery a přizpůsobit své chování jejich mentalitě. Naučit se zvládat náročné situace při jednání se zákazníkem.

Obsah

Přípravná fáze

  • Vyhledávání a kontaktování zákazníků
  • Jak se připravit na jednání
    • stanovení cíle, postupů
    • podklady

Fáze obchodního jednání:

  • Krok první – úvodní fáze, důležité první minuty
  • Krok druhý – zjišťování informací – vhodné otázky…
  • Krok třetí – prezentace a argumentace – co a jak zákazníkovi presentovat
  • Krok čtvrtý – dotáhnout jednání do konce – kdy nastává vhodný okamžik uzavření obchodu, techniky uzavření…
  • Krok pátý – udržet zákazníka – přechod…

Vytvoření standardu obchodního jednání v podmínkách firmy

  • Osobnost obchodníka a image obchodníka
  • Komunikační dovednosti
  • Rezervy v dosahování vyšších výkonů
  • Psychologie prodeje osobnost zákazníka – základní diagnostika
    • uzpůsobení vlastního obchodního jednání typu zákazníka
    • zásady úspěšných vztahů mezi obchodníkem a zákazníkem
    • nejčastější chyby při obchodním jednání

Možné výstupy z tréninku:

  • návrh standardu obchodního jednání v podmínkách zákazníka
  • náměty pro zásady image obchodníka u zákazníka
  • návod: Jak určit tip zákazníka
  • akční plán k odstraňování chyb u jednotlivých obchodníků
  • náměty účastníků – obchodníků ke zlepšení podmínek prodeje ve firmě

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.