PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Obchodní chování na prodejně

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Obchodní chování na prodejně

Určeno

  • Prodavačkám a prodavačům na prodejnách a jejich vedoucím

Cíl

  • Uvědomit si, které jsou nástroje pro zdárné uskutečnění obchodu…
  • Vyzkoušet si jednotlivé kroky prodejního rozhovoru – oslovení, filtrace, sběr informací, presentace, uzavření, doprovodný prodej
  • Uvědomit si základní zásady komunikace
  • Aplikovat rozdílný přístup k různým osobnostním typům zákazníků

Obsah

Prodej na prodejně jako devítikrokový postup

  • 1.Nalákat do prodejny (okolí prodejny, výloha…)
  • 2.Vytvořit atmosféru (image prodejny a prodejců, přivítání…)
  • 3.Zastavit a oslovit ( kdy a jak oslovit, neverbální komunikace )
  • 4.Zjistit potřebu (proč a jak se ptát, na co se ptát…)
  • 5.Ukázat, že máte řešení, presentace ( o čem mluvit, chování prodejců ke zboží…)
  • 6.Uzavřít (proč je uzavření úkolem prodejce, kdy a jak uzavřít )
  • 7.Pokladna (chování na pokladně k zákazníkovi, ke zboží, k penězům, ke kartě zákazníka…)
  • 8.Doplňkový prodej ( proč to zákazník vyžaduje, co nabídnout…)
  • 9.Ujištění a rozloučení (závěrečné okamžiky vytvářejí dlouhodobý vztah a reference…)

Komunikační dovednosti prodejce

  • Co zákazník na prodejcích oceňuje a co mu vadí
  • Dvě roviny komunikace
  • Komunikační dovednosti – poslech, shrnování, neverbální komunikace

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.