PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Organizace a řízení práce na prodejně

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Organizace a řízení práce na prodejně

Určeno

  • Vedoucím obchodu

Cíl

  • Účastníci se seznámí s psychologií chování zákazníků na prodejně, s uspořádáním prodejny
  • Uvědomí si význam firemní kultury
  • Seznámí se se základy personální práce

Obsah

Prodejna

  • Analýza prodejny a chování zákazníků
  • Nápady a změny (co změnit a co zachovat)
  • Uspořádání prodejny – merchandising
  • Neustálé zlepšování je úkolem všech

Personál

  • Kultura prodejny – firemní kultura
  • Výběr vhodných pracovníků
  • Jak probudit a nadchnout lidi

Prodej

  • Váš typický zákazník a jeho očekávání
  • Model spotřebního chování
  • Faktory ovlivňující spotřební a nákupní chování
  • Konkurenční výhoda – určení té své (konkurenční hrana, vlastní výhody, jak jich využít)
  • Podpora prodeje a marketing

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.