PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Prezentační dovednosti pro obchodníky

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Prezentační dovednosti pro obchodníky

Určeno

  • Obchodníkům, kteří vystupují před skupinou zákazníků

Cíl

  • Zvládnout přípravu prezentace, vystoupení před skupinou posluchačů a zhodnocení svého vystoupení
  • Zvládnout osobní prezentaci – neverbální komunikaci a barvu hlasu
  • Prakticky si nacvičit přípravnou část a samotnou prezentaci

Obsah

Příprava

  • Průzkum posluchačů ( složení skupiny posluchačů, přizpůsobení obsahu prezentace…)
  • Průzkum a úprava místa…
  • Osobní příprava, nácvik prezentace, sebemotivace…
  • Plán prezentace – obsah a cíl, obsah rozdělený do tří kategorií – musí, může, mohlo by…)
  • Výběr pomůcek – zásady a vhodnost použití pomůcek, jak nejlépe zaujmout při práci s flip chartem
  • Powerpoint – hlavní zásady prezentace s počítačem, animace, využití barev, tabulky a grafy…
  • Logická struktura a srozumitelnost prezentace ( zpracování hlavních bodů prezentace, sestavení logické struktury a zvýšení srozumitelnosti prezentace, zpětná vazba…)
  • 3×Ř
  • Načasování prezentace
  • Rozdíly v prezentaci pro malé a velké skupiny

Průběh prezentace

  • Práce s posluchači na začátku a v průběhu (navázání kontaktu, řečnické otázky..)
  • Schopnost zaujmout a udržet pozornost
  • Zvládání těla a hlasu – neverbální komunikace a základy rétoriky

Argumentace a zvládání problémových situací

  • Složky dobré argumentace
  • Argumentační řetězec – řazení argumentů, argumentační nástroje,
  • Přesvědčování jako emoční nástroj
  • Reakce na námitky, včetně velmi negativních, využití asertivních technik, zvládání problémových posluchačů

Hodnocení

  • Zhodnocení – jak příště lépe

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.