Program rozvoje odběratelů
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Program rozvoje odběratelů
Určeno
- Velkoobchody a výhradní zastoupení značek
Cíl
- Silnou podporu jména a značky Vaší společnosti
- Vysokou motivaci Vašich odběratelů v návaznosti a Vaše produkty a služby
- Účinnou pomoc Vašim obchodníkům – to znamená zvýšení Vašeho obratu a zisku
Obsah
Program rozvoje odběratelů
Program rozvoje odběratelů byl postaven tak, aby zvýšil povědomí o Vaší firmě a motivoval Vaše zákazníky ke zvýšení nákupu Vámi nabízených produktů a služeb. Projekt nabízí trénink obchodních dovedností a péče o zákazníka pro Vaše odběratele. Vzdělávací program je zaměřen na rozvoj jejich schopností a zvyšuje tak jejich obrat.
Jakou formou se při tréninku zvýší podvědomí o Vaší firmě a produktech?
- Na pozvánkách na trénink a materiálech pro účastníky je logo Vaší firmy
- Případové studie a modelové situace vychází z praxe s Vašimi produkty a službami
- Po ukončení projektu dostanete zpětnou vazbu, jak je Vaše společnost vnímána Vašimi odběrateli
Možný obsah Programu rozvoje odběratelů
- Zásady prodeje v maloprodejně ( úprava prodejny a výlohy, 7 prodejních kroků, základy psychologie prodeje )
- Obchodní jednání ( telefonická domluva obchodní schůzky, V.S.T.U.P.- postup úspěšného obchodního jednání, základy psychologie prodeje )
- Vyjednávání ( příprava, postup a kontrola při vyjednávání, typy vyjednavačů a jak si nimi poradit, zpětná vazba po jednání )
- Strategický prodej ( prodej dlouhodobým klíčovým klientům )
- Telemarketing a telesale
- Zvládání konfliktních situací a asertivita
- Obchodní chování týmu na veletrhu
Jak Vám můžeme pomoci s organizací Programu rozvoje odběratelů ?
- Oslovíme Vaše odběratele s nabídkou začlenění do projektu
- Zajistíme veškeré organizační záležitosti
- Po provedení kurzů dostanete závěrečnou písemnou zprávu, ve které je projekt vyhodnocen a jejíž součástí je i analýza vnímání Vaší společnosti a produktů účastníky kurzu.
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.