PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Program rozvoje odběratelů

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Program rozvoje odběratelů

Určeno

  • Velkoobchody a výhradní zastoupení značek

Cíl

  • Silnou podporu jména a značky Vaší společnosti
  • Vysokou motivaci Vašich odběratelů v návaznosti a Vaše produkty a služby
  • Účinnou pomoc Vašim obchodníkům – to znamená zvýšení Vašeho obratu a zisku

Obsah

Program rozvoje odběratelů

Program rozvoje odběratelů byl postaven tak, aby zvýšil povědomí o Vaší firmě a motivoval Vaše zákazníky ke zvýšení nákupu Vámi nabízených produktů a služeb. Projekt nabízí trénink obchodních dovedností a péče o zákazníka pro Vaše odběratele. Vzdělávací program je zaměřen na rozvoj jejich schopností a zvyšuje tak jejich obrat.

Jakou formou se při tréninku zvýší podvědomí o Vaší firmě a produktech?

  • Na pozvánkách na trénink a materiálech pro účastníky je logo Vaší firmy
  • Případové studie a modelové situace vychází z praxe s Vašimi produkty a službami
  • Po ukončení projektu dostanete zpětnou vazbu, jak je Vaše společnost vnímána Vašimi odběrateli

Možný obsah Programu rozvoje odběratelů

  • Zásady prodeje v maloprodejně ( úprava prodejny a výlohy, 7 prodejních kroků, základy psychologie prodeje )
  • Obchodní jednání ( telefonická domluva obchodní schůzky, V.S.T.U.P.- postup úspěšného obchodního jednání, základy psychologie prodeje )
  • Vyjednávání ( příprava, postup a kontrola při vyjednávání, typy vyjednavačů a jak si nimi poradit, zpětná vazba po jednání )
  • Strategický prodej ( prodej dlouhodobým klíčovým klientům )
  • Telemarketing a telesale
  • Zvládání konfliktních situací a asertivita
  • Obchodní chování týmu na veletrhu

Jak Vám můžeme pomoci s organizací Programu rozvoje odběratelů ?

  • Oslovíme Vaše odběratele s nabídkou začlenění do projektu
  • Zajistíme veškeré organizační záležitosti
  • Po provedení kurzů dostanete závěrečnou písemnou zprávu, ve které je projekt vyhodnocen a jejíž součástí je i analýza vnímání Vaší společnosti a produktů účastníky kurzu.

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.