PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Psaní nabídek

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Psaní nabídek

Určeno

  • Obchodníkům, kteří pro zákazníky musí zpracovávat písemné nabídky

Cíl

  • Uvědomit si, jak udělat z technicky dobré nabídky nabídku po všech stránkách výbornou
  • Napsat nabídku a dostat na ni zpětnou vazbu od několika čtenářů

Obsah

  • Teorie komunikace související s písemným projevem
  • Účel a cíl nabídky, jejich stanovení, odlišnosti jednotlivých nabídek
  • Postup ( před psaním – zjišťování informací, při psaní – zpracování, po psaní )
  • Zpracovatel a čtenář – osobnostní typy
  • Forma a struktura – odlišnosti pro jednotlivé typy čtenářů, délka vět, grafika…

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.