Řízení obchodní skupiny - jak úspěšně vést obchodní tým
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Řízení obchodní skupiny - jak úspěšně vést obchodní tým
Určeno
- Obchodním manažerům a vedoucím obchodních skupin
Cíl
Na kurzu dostanete a naučíte se používat konkrétní nástroje pro efektivní řízení prodejního týmu
- naučit se odhalovat příčiny v nedostatečném výkonu prodejců
- získat nástroje pro zjištění individuálních rezerv obchodníků + možnosti jejich řešení
- naučit se používat nástroje pro efektivní řízení obchodníků
- připravit si plán pro rozvoj motivace obchodníků i obchodní skupiny
NÁVODY * TIPY & TRIKY * FORMULÁŘE * TESTY * PŘÍKLADY Z PRAXE * ROZHODOVACÍ STROM
Obsah
Analýza výkonu obchodní skupiny
- Cíle obchodníků, řízení obchodních zástupců podle cílů
- Typy cílů
- Jaký musí být cíl?
- Stanovování cílů metodou V – A – K
Informace pro řízení obchodníků
- Typy informací
- Nástroje sběru informací
- Databáze zákazníků
- Systém kontaktování
- Kritické okamžiky práce s informacemi
- Motivace obchodníků, motivační teorie
- Cesty ke zvýšení motivace
- Nástroje motivace a situační vedení
Styly řízení obchodníků
- Role vedoucího obchodní skupiny
- Situační vedení obchodníků
- Finanční přínosy uplatnění situačního vedení
- Prodejní pomůcky obsah Obchodního manuálu
- Typy informací v Obchodním manuálu
Kompetenční profil obchodníka
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.