PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Strategický prodej - dlouhodobé obchody

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Strategický prodej - dlouhodobé obchody

Určeno

  • Obchodníkům, jejichž prodej se běžně neuzavírá na jednom jednání a potřebují strategicky plánovat každý obchodní případ

Cíl

  • Na příkladech si vyzkoušet strategické plánování dlouhodobého způsobu prodeje
  • Připravit si strategický postup na svoje nejvýznamnější obchodní případy

Obsah

  • Zmapování současného stavu
    • stanovení obchodního potenciálu a cílů pro individuálního zákazníka
    • analýza konkurence
    • kdo je pro nás ideálním zákazníkem – porovnání se stávajícím
    • kde jsme dnes – varovné signály
    • rozbor osob – potřebné informace, osobní jednání ( zodpovědné osoby, zastávané funkce, osobnostní typy a role v obchodním případu…)
    • průběh jednání – očekávaný přínos a výsledek jednání, vztahová úroveň – náklonnost
    • rozbor dnešní situace a očekávání do budoucnosti
    • stanovení silových bodů a červených praporků (chybí informace, nepříznivé podmínky apod.)
  • Stanovení kroků dalšího postupu
    • cíl – varianty postupu
    • stanovení úkolů a výsledků na základě stanovených cílů a rozboru silných bodů a červených praporků
    • generování možných aktivit
    • výběr nejvhodnějších aktivit
    • akční plán

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.