PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Timemanagement a stanovení priorit pro obchodníky

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Timemanagement a stanovení priorit pro obchodníky

Určeno

  • obchodníkům a obchodním manažerům

Cíl

  • Získat nástroje pro plánování a využívání času
  • Najít základní nedostatky v efektivním využívání času
  • Uplatňovat tyto nástroje v osobním i pracovním životě

Obsah

Time management – filozofie

  • Zásady efektivního plánování a organizace času
  • Proaktivita – být o krok vpřed
  • Čtyři generace time managementu – jejich využití pro dnešní praxi
  • Pomůcky a jejich využití- diář, outlook atd.

Cíle a plánování – prodej je hra čísel

  • Dlouhodobé plánování – stanovení cílů a priorit, SMART cíle, techniky plánování, úvod do projektového řízení, matice plánování času…
  • Týdenní plán – plánování v blocích, naléhavé a důležité, stanovení priorit, výkonnostní křivky, hodnocení a poučení
  • Zloději času a jak na ně
  • Podpůrné pomůcky

Práce s prioritami, klíčové a kritické aktivity

  • Kvadrantové rozdělení aktivit – naléhavé x důležité
  • Metodika ABC
  • Využití Paretova pravidla 20/80
  • Plánovat na dvakrát
  • Využité teorie při plánování a stanovování priorit
  • 4 x proč

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.

K tématu TIME MANAGEMENT Vám nabízíme studium eLearningového kurzu , účastníci prezenčního vzdělávání tento kurz získávají zdarma.