PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Vyhledávání a kontaktování nových zákazníků - akvizice

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Vyhledávání a kontaktování nových zákazníků - akvizice

Určeno

  • Všem obchodníkům a vedoucím obchodu

Cíl

  • Procvičit dovednosti a nástroje pro vyhledávání a získávání nových zákazníků.

Obsah

Definování zákazníků a segmentů trhu

  • vyhledávání zákazníků, způsoby jejich oslovení a evidence zákazníků
  • práce se segmentem zákazníků
  • definování konkurence v daných segmentech
  • prodejní techniky a reakce na argumenty zákazníků

Získávání kontaktů

  • co to znamená získat kontakt? Rozdíl mezi kontaktem a přípravou potenciálního klienta k akvizici
  • definice ideálního a potenciálního klienta
  • informace
  • které informace musím, mohu a mohl bych získat
  • kde informace získat, práce se zdroji informací

Způsoby získání nových zákazníků s cílem ke spokojenosti zákazníků

  • přímé oslovení zákazníka, tzv. „na kliku“ rizika přímého oslovení
    • základní zásady a cíle přímého kontaktování
  • doporučení – typy a účel doporučení
    • jak získat doporučení
    • pomocné nástroje pro získávání doporučení

Telefonické sjednávání schůzky

  • Typy telefonických kontaktů
  • Základní fáze telefonického sjednávání schůzky
  • Principy a nejčastější chyby telefonické komunikace
  • Věty, které v telefonu vzbudí zájem o schůzku
  • Plánování telefonátů a příprava na ně

Možné výstupy z tréninku:

  • návrh standardu telefonického kontaktu v podmínkách zákazníka
  • náměty na firemní věty, „které vzbudí zájem“

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.