PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Základy marketingu pro obchodníky

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Obchod a obchodní management »  Základy marketingu pro obchodníky

Určeno

  • Obchodníkům, kteří se chtějí věnovat prodeji profesionálně a proto jim může pomoci, pochopí-li základy marketingu

Cíl

  • Vidět celkový obrázek a prodej jako jeho nezbytnou součást

Obsah

  • Vymezení marketingu
  • Marketingový mix (výrobek – životní cyklus, distribuční místo, cena, marketingová komunikace – reklama, podpora prodeje, public relation )
  • Marketingové plánování
  • Vztah marketingu k ostatním oborům

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.