PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Hodnocení zaměstnanců a vedení hodnotícího pohovoru

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Personální management »  Hodnocení zaměstnanců a vedení hodnotícího pohovoru

Určeno

  • Pracovníkům útvarů řízení lidských zdrojů, majitelům firem, manažerům…

Cíl

  • Uvědomit si význam hodnocení pracovníků
  • Seznámit se s metodami a specifiky jednotlivých druhů hodnocení
  • Naučit se připravit a vést hodnotící rozhovor

Obsah

Hodnocení pracovníků

  • Význam hodnocení, jeho cíle a přínosy(pro organizaci, pro hodnotitele, pro pracovníka)
  • Postupy tvorby, implementace a zdokonalování systému hodnocení
  • Metody a typy hodnocení
  • Systematické hodnocení
  • Kritéria hodnocení
  • Hodnocení zkušební doby
  • Hodnocení časového úseku – ročního období

Hodnotící rozhovor

  • Jak se připravit na vedení hodnotícího rozhovoru
  • Jak efektivně vést hodnotící rozhovor (zásady vedení, chyby při vedení, dovednosti manažera, poskytování zpětné vazby…)
  • Hodnocení a odměňování
  • Jak pracovat s výstupy hodnocení
  • Ukázka a nácvik hodnotící pohovoru, řešení případových studií

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.