PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Asistentka - důležitý člen týmu podpory manažera

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Podpora managementu  »  Asistentka - důležitý člen týmu podpory manažera

Určeno

  • Pro asistentky, recepční, pracovníky sekretariátu, kteří chtějí účinněji komunikovat a organizovat svou práci

Cíl

  • Osvojit si dovednosti nezbytné pro zvládnutí všech denních činností asistentky a zvýšení její osobní efektivity, účinně komunikovat s manažerem, kolegy i zákazníky, zvládat konfliktní situace, využívat telefon jako nástroj pozitivní prezentace firmy

Obsah

Komunikační dovednosti

  • První dojem jako způsob prezentace kultury firmy před zákazníkem
  • Základy efektivní komunikace
  • Účinné naslouchání
  • Rozpoznání vlastního komunikačního stylu
  • Typy osobnosti
  • Překonávání komunikačních bariér
  • Neverbální komunikace – řeč těla
  • Chyby a šumy v komunikaci
  • Strategie zvládání obtížných situací a konfliktů se zákazníky i se zaměstnanci
  • Uplatnění asertivních technik tlumení hněvu
  • Výhody a omezení komunikace po telefonu
  • Zodpovědnosti za vedení telefonního hovoru a předání vzkazu

Organizace sekretariátu

  • Rozlišování důležitých a naléhavých činností
  • Vzájemná závislost plánování času asistentky i manažera

Vystupování v souladu s etiketou

  • Osobní styk (základy etiky a etikety, pozdravy, představování a oslovování, příprava společenských akcí, pracovních návštěv…)
  • Písemný styk (pravidla písemného styku, používání titulů, dopisy, e – maily…)
  • Zásady telefonní komunikace (specifika a zásady telefonní komunikace, předávání vzkazů)