Timemanagement pro asistentky a pracovníky sekretariátu
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Podpora managementu » Timemanagement pro asistentky a pracovníky sekretariátu
Určeno
- Pro asistentky a pracovníky sekretariátu, recepční a všechny, kteří zodpovídají nejen za svůj čas, ale i za čas svého manažera
Cíl
- Osvojit si dovednosti nezbytné pro zvýšení osobní efektivity, získat kontrolu nad událostmi, které plní pracovní čas, předcházet krizím, rozpoznat a eliminovat žrouty času, získat klíč k orientaci ve stanovení priorit v úkolech a požadavcích, účinně plánovat čas svůj i manažera…
Obsah
- Stanovení priorit – papíry, papíry, papíry…
- Paretovo pravidlo v plánování času
- Posouzení činností z hlediska naléhavosti a důležitosti
- Stanovení cílů
- Výhody plánování v blocích – týdenní plán
- Plán dne metodou strom, rychlá bilance na pěti prstech
- Synergie rolí
- Efektivní spolupráce v tandemu
- Co brání osobní efektivitě – žrouti času
- Proaktivní přístup a rozhodnutí ke změně
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.
K tématu TIME MANAGEMENT Vám nabízíme studium , účastníci prezenčního vzdělávání tento kurz získávají zdarma.