PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Timemanagement pro asistentky a pracovníky sekretariátu

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Podpora managementu  »  Timemanagement pro asistentky a pracovníky sekretariátu

Určeno

  • Pro asistentky a pracovníky sekretariátu, recepční a všechny, kteří zodpovídají nejen za svůj čas, ale i za čas svého manažera

Cíl

  • Osvojit si dovednosti nezbytné pro zvýšení osobní efektivity, získat kontrolu nad událostmi, které plní pracovní čas, předcházet krizím, rozpoznat a eliminovat žrouty času, získat klíč k orientaci ve stanovení priorit v úkolech a požadavcích, účinně plánovat čas svůj i manažera…

Obsah

  • Stanovení priorit – papíry, papíry, papíry…
  • Paretovo pravidlo v plánování času
  • Posouzení činností z hlediska naléhavosti a důležitosti
  • Stanovení „chytrých“ cílů
  • Výhody plánování v blocích – týdenní plán
  • Plán dne metodou strom, rychlá bilance na pěti prstech
  • Synergie rolí
  • Efektivní spolupráce v tandemu
  • Co brání osobní efektivitě – žrouti času
  • Proaktivní přístup a rozhodnutí ke změně

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.

K tématu TIME MANAGEMENT Vám nabízíme studium eLearningového kurzu , účastníci prezenčního vzdělávání tento kurz získávají zdarma.