PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Asertivita a řešení konfliktů

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  Asertivita a řešení konfliktů

Určeno

  • Manažerům a vedoucím podnikatelům

Cíl

  • Využít potenciál asertivity pro denní manažerskou praxi

Obsah

Asertivita

  • Pasivní, agresivní a asertivní chování – základy asertivního přístupu
  • Využití asertivity při předcházení a řešení konfliktů
  • Kdy a jak využít asertivní techniky
  • V čem spočívá asertivní jednání – asertivní práva
  • Základní dovednosti a techniky ( tmavé brýle, gramofonová deska, otevřené dveře, sendvič…)
  • Umění odmítnout a přitom neztratit
  • Přijímat a dávat pochvalu
  • Vyrovnávat se s kritikou
  • Hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu
  • Požádat o laskavost
  • Aktivní trénink asertivních technik a jejich využití v motivaci, vedení lidí, řešení emočně vypjatých situací.

Řešení konfliktů

  • Kde vznikají
  • Jak zachytit a řešit potenciální konflikt
  • Obsahová rovina konfliktu
  • Emoční rovina konfliktu
  • Využití různých komunikačních strategií dle typu konfliktu

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.