Firemní kultura a jednotná image
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » Firemní kultura a jednotná image
Určeno
- Manažerům, kteří rozumí, že dokonalost se skládá z maličkostí, ale dokonalost není maličkost
Cíl
- Pochopit, co vše zákazníka ovlivňuje, co vše sleduje a hodnotí
- Zamyslet se nad tím, kde můžete ve firmě s malými náklady dosáhnout v očích zákazníka velké změny
Obsah
- Co je to image, co ji všechno tvoří
- Firemní kultura
- Pojem a problematika firemní kultury
- Vliv firemní kultury na výkonnost firmy
- Prostředky firemní kultury
- Jak podporovat firemní kulturu
- Jednotný obraz firmy jako čtyř ročních období – komunikace, jednotný vizuální styl, firemní kultura, produkt / služby
- Komunikace a firemní vize
- Prvky jednotné komunikace – vnější a vnitřní
- Jednotný vizuální styl – od barvy vizitky po vzhled budovy
- Typy a prvky firemní kultury
- Jak produkt / služba doplňuje tento čtyřlístek
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.