PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Firemní kultura a jednotná image

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  Firemní kultura a jednotná image

Určeno

  • Manažerům, kteří rozumí, že dokonalost se skládá z maličkostí, ale dokonalost není maličkost

Cíl

  • Pochopit, co vše zákazníka ovlivňuje, co vše sleduje a hodnotí
  • Zamyslet se nad tím, kde můžete ve firmě s malými náklady dosáhnout v očích zákazníka velké změny

Obsah

  • Co je to image, co ji všechno tvoří
  • Firemní kultura
    • Pojem a problematika firemní kultury
    • Vliv firemní kultury na výkonnost firmy
    • Prostředky firemní kultury
    • Jak podporovat firemní kulturu
  • Jednotný obraz firmy jako čtyř ročních období – komunikace, jednotný vizuální styl, firemní kultura, produkt / služby
  • Komunikace a firemní vize
  • Prvky jednotné komunikace – vnější a vnitřní
  • Jednotný vizuální styl – od barvy vizitky po vzhled budovy
  • Typy a prvky firemní kultury
  • Jak produkt / služba doplňuje tento čtyřlístek

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.