PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Management změny

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  Management změny

Určeno

  • Manažerům, kteří připravují nebo pomáhají při průběhu změn v podniku, oddělení, skupině

Cíl

  • Porozumět dění ve firmě, získat nástroje, jak popsat současný stav firmy
  • Při jakékoliv změně ve firmě analyzovat a omezit překážky, které ji doprovází

Obsah

  • Analýza současné situace firmy
  • Firemní kultura a její význam, síla a změna
  • Management změny
    • Pochopení změny
    • Změna jako uplatnění nových myšlenek nebo chování v organizaci
    • Změna jako kontinuální proces
    • Spouštěče změn
    • Pojmy a definice, typy
  • Přístupy ke strategii a přístupy ke změně ( klasický přístup, procesní přístup, evoluční přístup, systemický přístup…)
  • Jednotlivé role v řízení změny
    • Systémový model změny
  • Modely změny (fázový, propasti, Lewinův…)
  • Odpor ke změně a jeho překonávání
  • Implementace změny
    • Taktika, doba a oblast použití
    • Plánování
    • Stanovení cílů a měření pokroku
    • Vyhodnocení

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.