PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Manažerská akademie

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  Manažerská akademie

Jedná se o ucelený soubor zahrnující základní dovednosti manažerů. Nejedná se však o pouhé získání teoretických znalostí, ale veškeré znalosti budou procvičeny tak, aby je manažeři mohli okamžitě začít uplatňovat v praxi. Navrhovaný soubor se skládá ze čtyř bloků – skutečný obsah však bude upraven podle Vašich požadavků. Vzdělávání může předcházet assessment centrum.

Určeno

  • Manažerům, kterým by pomohl komplexní pohled na problematiku

Cíl

  • Získat manažerské dovednosti potřebné pro vedení lidí a času
  • Vyzkoušet si nejdůležitější dovednosti
  • Vytipovat si své silné a slabé stránky
  • Vytvořit si plán osobního rozvoje

Obsah

Modul 1 – Efektivní komunikace a zvládání konfliktů, presentace

  • komunikační dovednosti – verbální, neverbální, poslech, kladení otázek, shrnování
  • osobnostní typy – jak je poznat, jak s nimi komunikovat, jaký typ jsem já a co z toho plyne
  • asertivita a zvládání konfliktů – kde mohou nastat v komunikaci konflikty, jak je poznat a jak s nimi pracovat
  • tým a týmové role
  • presentace – příprava a profesionálně vedená presentace

Modul 2 – Motivace a vedení lidí, delegování

  • motivace – motivační teorie a jejich uplatnění na konkrétní podřízené
  • situační vedení – kdy být direktivní a kdy demokrat
  • hodnocení – kdy a proč hodnotit výkon, pravidelné formální hodnocení
  • delegování – vyrovnání se s překážkami delegování, rozbor vlastních úkolů a vhodnosti svch podřízených po jejich převzetí

Modul 3 – Aplikovaná komunikace – porady, vyjednávání a skupinové řešení problémů

  • vedení porad – příprava a efektivní vedení porad, které přináší měřitelné výsledky
  • vyjednávání – příprava (analýza bodů, cílů, BATMA – z toho plynoucí strategie, taktika a postup), průběh (rovina racionální a emocionální, odhalení zájmů jednotlivců,…)
  • skupinové řešení problémů – postup a techniky vhodné pro jednotlivé fáze (rybí kost, brain storming, střecha, hvězdičková metoda a další)

Modul 4 – Time management a zvládání stresu

  • dlouhodobé plánování – cíle a jejich rozpracování do kroků, analýza možných překážek, kontrolní body
  • plánování týdne – cíl, broušení pily, sloní úkoly, práce v rolích, časový odhad atd.
  • příprava dne – postup metodou STROM
  • stanovení priorit – 20/80, role, ABC, naléhavé x důležité atd.
  • časožrouti – inventarizace, jak na ně
  • stres – jak jej zvládnout

Vzdělávání je možné doplnit o moduly:

Modul 5 – Finanční řízení pro manažery – neekonomy

Modul 6 – Základy marketingu – marketingové řízení

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.