PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


PR a vztahy s veřejností

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  PR a vztahy s veřejností

Určeno

  • Manažerům, kteří si uvědomují nutnost vhodné formy poskytování firemních informací.

Cíl

  • Porozumět základním pojmům PR
  • Uvědomit si kdo je cílová veřejnost
  • Získat komunikační nástroje PR

Obsah

  • Public Relations v praxi
  • Co znamenají vztahy s veřejností
  • Základní pojmy a vývoj
  • Vztahy s veřejností jako součást integrované marketingové komunikace
  • Veřejnost a veřejné mínění, image organizace
  • Kdo je naší cílovou veřejností (celková a částečná veřejnost, interní a externí veřejnost)
  • Veřejné mínění a image organizace
  • Public relations jako nástroj řízení
  • Komunikační nástroje pracovníka public relations
  • Kdo je mluvčím organizace

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.