PROFIL FIRMY REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM GDPR


Kalendář akcí

Kalendář akcí je prázdný.

Educity HR News

Jak přilákat a vybrat kolegu do týmu?

Hlavní stránka »  Kalendář akcí »  Jak přilákat a vybrat kolegu do týmu?

26.01.2017 9.00 – 16.00 Brno, Třída Kapitána Jaroše 32

Cílem semináře je abyste:

  • seznámili se specifiky generace X, Y a Z a jejich preferencemi při výběru zaměstnavatele
  • osvojili si základy psaní inzerátu, který přitáhne pozornost
  • získali základní znalosti přípravy, průběhu a vyhodnocení přijímacího rozhovoru
  • naučili se efektivně vést výběrový rozhovor
  • osvojili si základy behaviorálního rozhovoru – správně kladenými otázkami identifikovat úroveň dovedností uchazeče

Jak využijete nabyté znalosti?
V tomto semináři se . Seznámíte se s  tak, aby na něj slyšeli zástupci mladé a střední generace, podle jakých kritérií se rozhodují a co oceňují. Naučíte se vést přijímací rozhovor pouze s těmi, kteří mají pro vaši firmu ten správný potenciál a tím si ušetříte spoustu času a sil. Naučíte se klást osvědčené otázky, které vám pomohou identifikovat klíčové znalosti a dovednosti uchazečů. Získáte tipy, jak odhalit jejich případnou nevěrohodnost.

Obsahem semináře je:

  • co předchází přijímacímu rozhovoru – zjištění požadavků pracovní pozice, sestavení kompetenčního profilu kandidáta, posouzení významu tzv. puzzle-efektu
  • inzerát – jak se odlišit od řady dalších a přitáhnout na sebe pozornost
  • zpracování a vytěžení informací o uchazeči z životopisu a dotazníku
  • jak nám mohou pomoci sociální sítě a další nástroje? (Linkedin, FB, Instagram)
  • profesionální prověřování uchazečů na vyšších pozicích
  • praktické nástroje jak zásadně ušetřit čas při výběrovém řízení pro HR i pro manažery
  • příprava přijímacího rozhovoru – výběr struktury a stylu, výběr vhodných otázek
  • průběh a fáze přijímacího rozhovoru (navázání kontaktu, vedení pohovoru, získávání a poskytování informací, registrace odpovědí a průběhu rozhovoru…)
  • v čem je síla , jak ho připravit a vést
  • komunikační dovednosti hiring manažera jak řeč těla, aktivní naslouchání a empatie, cílené dotazování, asertivita, společenské chování
  • osobnost uchazeče – zjišťování dovedností, schopností a vlastností rozhovorem
  • jak identifikovat nevěrohodnost uchazeče

Lektor

Mgr. Petra Voráčová, MBA

  • Nejvyšší dosažené vzdělání: vysokoškolské MU Brno, FF jednooborová psychologie a MBA Senior Executive na The Nottingham Trent University.
  • Profesní vzdělání: Certifikovaný lektorka vzdělávání dospělých – AIVD, FF UP Olomouc 2004. Je absolventkou MBA Senior Executive studia na The Nottingham Trent University. Je absolventkou 6 – letého psychoterapeu­tického výcviku v Gestalt terapii a koordinátorkou týmu krizové psychosociální pomoci ADRA
  • Pracovní historie: ředitelka společnosti, psycholog, kouč, trenérka a konzultantka – INC Consulting (2003-dosud), od 1998 lektorka, trenérka, PPP Brno, specialista-psycholog (1996 – 2000), FSS MU Brno – asistentka výuky v rámci PGS (2001), Manželská a rodinná poradna Blansko (2001–2004)
  • Zahraniční zkušenosti a stáže: studium AJ – Shane English Schools London, Velká Británie
  • Publikační činnost: autorka řady článků a výukových materiálů
  • Styl práce: je vyhledávanou trenérkou díky odborné erudici, obchodním a manažerským zkušenostem a přátelskému osobnímu přístupu ke každému z účastníků kurzu. Pečlivě sleduje cíle kurzu a transfer nově nabytých dovedností účastníků do praxe.
  • Specializace: působí řadu let jako certifikovaná lektorka, kouč, psycholog. Realizuje personální audity, Assessment a Development centra. Věnuje se trenérské, konzultační a psychoterapeutické činnosti od roku 1998 v oblasti komunikačních a manažerských dovedností, lektorka tréninků rozvoje osobních kompetencí, systémů motivace a hodnocení zaměstnanců.

Cena

4 800 Kč bez DPH (tj.5 808,– Kč vč. DPH) Cena zahrnuje výukové materiály, oběd a coffeebreak

Závazná přihláška – objednávka účasti








Tučně označené položky jsou povinné.

Účastníci

Titul Jméno Příjmení Telefon E-mail Pozice

   Mám zájem o zasílání informací s nabídkou kurzů a dalších aktivit společnosti INC consulting spol. s r.o.

  • Po doručení závazné přihlášky Vám zašleme zálohovou fakturu.
  • Daňový doklad Vám zašleme poštou.
  • U vícedenních seminářů můžeme pro účastníky zajistit ubytování. Chcete-li objednat ubytování, písemnou objednávku přijímáme min 5 dní před konáním kurzu.
  • Ubytování uhradíte přímo v recepci hotelu.