Hodnocení zaměstnanců a vedení hodnotícího pohovoru
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Personální management » Hodnocení zaměstnanců a vedení hodnotícího pohovoru
Určeno
- Pracovníkům útvarů řízení lidských zdrojů, majitelům firem, manažerům…
Cíl
- Uvědomit si význam hodnocení pracovníků
- Seznámit se s metodami a specifiky jednotlivých druhů hodnocení
- Naučit se připravit a vést hodnotící rozhovor
Obsah
Hodnocení pracovníků
- Význam hodnocení, jeho cíle a přínosy(pro organizaci, pro hodnotitele, pro pracovníka)
- Postupy tvorby, implementace a zdokonalování systému hodnocení
- Metody a typy hodnocení
- Systematické hodnocení
- Kritéria hodnocení
- Hodnocení zkušební doby
- Hodnocení časového úseku – ročního období
Hodnotící rozhovor
- Jak se připravit na vedení hodnotícího rozhovoru
- Jak efektivně vést hodnotící rozhovor (zásady vedení, chyby při vedení, dovednosti manažera, poskytování zpětné vazby…)
- Hodnocení a odměňování
- Jak pracovat s výstupy hodnocení
- Ukázka a nácvik hodnotící pohovoru, řešení případových studií
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.