Pravidla písemné komunikace
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Podpora managementu » Pravidla písemné komunikace
Určeno
- Pro všechny, kteří chtějí zlepšit svůj písemný projev a to jak po stránce obsahové, tak jeho úpravy
Cíl
- Osvojit si pravidla písemného styku
Obsah
Písemná komunikace
- Efektivní písemná komunikace
- Normalizovaná úprava dopisu
- Základní druhy obchodních dopisů a jejich náležitosti ( poptávka, nabídka, objednávka, reklamace, urgence, upomínka…)
- Části obchodního dopisu
- Psychologie obchodního dopisu
- Náležitosti, formální úprava a stylizace obchodních písemností
- Příprava dopisu, osnova
- Požadavky na kvalitu dopisu
- Stylizační zásady
- Zásady účinných vět
- Praktické příklady
Elektronická komunikace – emaily
- Zásady písemné komunikace přes Internet
- Možné formáty zpráv
- Etika v elektronické poště (nevyžádané zprávy – spam, hoax)
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.