PROFIL FIRMY REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM GDPR


Firemní vzdělávání

Kalendář akcí

Kalendář akcí je prázdný.

Educity HR News

Pravidla písemné komunikace

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Podpora managementu  »  Pravidla písemné komunikace

Určeno

  • Pro všechny, kteří chtějí zlepšit svůj písemný projev a to jak po stránce obsahové, tak jeho úpravy

Cíl

  • Osvojit si pravidla písemného styku

Obsah

Písemná komunikace

  • Efektivní písemná komunikace
  • Normalizovaná úprava dopisu
  • Základní druhy obchodních dopisů a jejich náležitosti ( poptávka, nabídka, objednávka, reklamace, urgence, upomínka…)
  • Části obchodního dopisu
  • Psychologie obchodního dopisu
  • Náležitosti, formální úprava a stylizace obchodních písemností
  • Příprava dopisu, osnova
  • Požadavky na kvalitu dopisu
  • Stylizační zásady
  • Zásady účinných vět
  • Praktické příklady

Elektronická komunikace – emaily

  • Zásady písemné komunikace přes Internet
  • Možné formáty zpráv
  • Etika v elektronické poště (nevyžádané zprávy – spam, hoax)

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.