Management změny
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » Management změny
Určeno
- Manažerům, kteří připravují nebo pomáhají při průběhu změn v podniku, oddělení, skupině
Cíl
- Porozumět dění ve firmě, získat nástroje, jak popsat současný stav firmy
- Při jakékoliv změně ve firmě analyzovat a omezit překážky, které ji doprovází
Obsah
- Analýza současné situace firmy
- Firemní kultura a její význam, síla a změna
- Management změny
- Pochopení změny
- Změna jako uplatnění nových myšlenek nebo chování v organizaci
- Změna jako kontinuální proces
- Spouštěče změn
- Pojmy a definice, typy
- Přístupy ke strategii a přístupy ke změně ( klasický přístup, procesní přístup, evoluční přístup, systemický přístup…)
- Jednotlivé role v řízení změny
- Systémový model změny
- Modely změny (fázový, propasti, Lewinův…)
- Odpor ke změně a jeho překonávání
- Implementace změny
- Taktika, doba a oblast použití
- Plánování
- Stanovení cílů a měření pokroku
- Vyhodnocení
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.