PR a vztahy s veřejností
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » PR a vztahy s veřejností
Určeno
- Manažerům, kteří si uvědomují nutnost vhodné formy poskytování firemních informací.
Cíl
- Porozumět základním pojmům PR
- Uvědomit si kdo je cílová veřejnost
- Získat komunikační nástroje PR
Obsah
- Public Relations v praxi
- Co znamenají vztahy s veřejností
- Základní pojmy a vývoj
- Vztahy s veřejností jako součást integrované marketingové komunikace
- Veřejnost a veřejné mínění, image organizace
- Kdo je naší cílovou veřejností (celková a částečná veřejnost, interní a externí veřejnost)
- Veřejné mínění a image organizace
- Public relations jako nástroj řízení
- Komunikační nástroje pracovníka public relations
- Kdo je mluvčím organizace
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.