Personální marketing - Brno
Hlavní stránka » Kalendář akcí » Personální marketing - Brno
06.06. 2016 9.00 – 16.00 Brno, Kpt. Jaroše 32
Určeno
- HR manažerům
- HR specialistům, generalistům a business partnerům
- Manažerům a majitelům firem
Cíl
- Získat inspiraci pro systematický přístup k problematice HR marketingu
- Naučit se zásadám aplikace všeobecných marketingových nástrojů v oblasti HRM
- Uvědomit si možné nástroje interního i externího HR marketingu
- Podpořit praktickou analýzu současného stavu HRM marketingu ve firmě účastníka a uvědomění si možností jeho rozvoje jeho efektivity
- Sdílet zkušenosti z této oblasti
Obsah
- Aplikace moderních marketingových nástrojů do podmínek HRM
- Cílové skupiny HR marketingu – studenti škol, kandidáti, zaměstnanci, manažeři,….
- Budování značky zaměstnavatele: navenek i dovnitř – jak prodat jací jsme a v čem jsme dobří
- Interní personální marketing jako nástroj zvýšení prestiže HR oddělení
- Moderní recruiter jako marketér – zásadní změna rolí i činností v recruitmenutu
Metody výuky
- Seminář s interaktivní diskusí
- Příklady z praxe a případové studie
- Sdílení zkušeností
Lektoři:
PhDr. Zdeňka Brázdová
- Nejvyšší dosažené vzdělání: vysokoškolské, Masarykova univerzita Brno, Filosofická fakulta, obor pedagogika – psychologie, Univerzita Komenského Bratislava, Filosofická fakulta, obor andragogika
- Profesní vzdělání: Certifikovaný lektor vzdělávání dospělých, UP Olomouc, AIVD ČR, Program rozvoje konzultačních znalostí a dovedností, West Midlands Enterprise, Velká Británie pro NVF Praha, Certifikovaný lektor projektu – Řízení lidských zdrojů – modulový vzdělávací program – NVF Praha, Cranfield University, Personnel Praha, Autorizace pro uznávání výsledků dalšího vzdělávání pro profesní kvalifikaci Personalista ( 623–007-N)
- Styl práce: získává si účastníky zkušenostmi z terénu, schopností aplikovat teorii na příklady z praxe, vstřícností k problémům, schopností vcítit se do problémů účastníků a snahou předat inspiraci, jak přeměnit dovednost v návyky využitelné v praxi.
- Specializace: lektorka, konzultantka a kouč v oblastech manažerských dovedností a personalistiky. Má rozsáhlé znalosti a zkušenosti z terénu v nastavování personálních procesů, jejich revize a optimalizace a prosazování ve vedení společnosti i mezi zaměstnanci.
- Nejvýznamnější osobní reference: ALSTOM CZ, ALSTOM SR, BONATRANS GROUP, Franklin Electric CZ, Nová Mosilana, TART, VÍTKOVICE, ŽDB Bohumín, a další
Bc. Šárka Hradská
- Nejvyšší dosažené vzdělání: Univerzita Palackého, Olomouc – Bc., Andragogika v profilaci na personální management
- Styl práce: lektorka a konzultantka, která propojuje teoretickou základnu s praxí – dlouholeté pracovní zkušenosti od personalisty až po nejvyšší management, od personální administrativy, přes HR procesy až po strategickou úroveň HR; je zastáncem toho, že neexistuje pouze jedno univerzální řešení v HR (hledání variantních řešení); HRM s lidským a osobním přístupem (člověk není jen zdroj); zajímá se o nové trendy a inovace v rozumném dávkování; smysluplné HRM projekty; propojení HR procesů s dalšími firemními procesy a firemní vizí, strategií
- Specializace: procesy a strategie HRM; kompetenční profilace na základě online psychometrie; individuální a týmový rozvoj pracovníků; interní komunikace, firemní kultura; konzultační a lektorská činnost HRM
- Nejvýznamnější osobní reference: Český Telecom; Jihomoravská plynárenská; TART; PTÁČEK-velkoobchod, Z-STYLE CZ, Bonita Group Service, ARTIN, Fabbro
Cena
6 800 Kč bez DPH (tj. 8 228,– Kč vč. DPH) Cena zahrnuje výukové materiály, oběd a coffeebreak