PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Jak vybrat vhodného zaměstnance - přijímací rozhovor

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Personální management »  Jak vybrat vhodného zaměstnance - přijímací rozhovor

Určeno

  • Personalistům, majitelům firem a pracovníkům pověřeným výběrem nových zaměstnanců

Cíl

  • Získat základní znalosti přípravy, průběhu a vyhodnocení přijímacího rozhovoru
  • Naučit se efektivně vést výběrový pohovor

Obsah

  • Co předchází přijímacímu rozhovoru – zjištění požadavků pracovní pozice, sestavení kompetenčního profilu kandidáta, posouzení významu tzv. puzzle-efektu
  • Zpracování a vytěžení informací o uchazeči z životopisu a dotazníku
  • Příprava přijímacího rozhovoru – výběr struktury a stylu (přátelský, agresivní, mlčenlivý, nesouvislý), výběr vhodných otázek
  • Průběh a fáze přijímacího rozhovoru ( navázání kontaktu, vedení pohovoru, získávání a poskytování informací, registrace odpovědí a průběhu rozhovoru…)
  • Komunikační dovednosti personalisty – jak „číst“ řeč těla, aktivní naslouchání a empatie, cílené dotazování, asertivita, společenské chování
  • Osobnost uchazeče – zjišťování dovedností, schopností a vlastností
  • Vyhodnocení přijímacího rozhovoru
  • Trénink ve vedení pohovoru

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.