PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Efektivní komunikace aneb proč si lidé nerozumějí

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  Efektivní komunikace aneb proč si lidé nerozumějí

Určeno

  • Manažerům na všech úrovních, kteří denně jednají a vyjednávají, vysvětlují, vedou, motivují, řeší, rozhodují, kontrolují, hodnotí…

Cíl

  • Poznat vlastní komunikační styl, jeho přednosti a nedostatky
  • Obohatit svoji komunikaci novými dovednostmi nezbytnými pro efektivní komunikaci s druhými
  • Získat mnoho nápadů a triků, jak zvládat konflikty a obtížné situace

Obsah

  • Překonávání komunikačních bariér
  • Komunikační dovednosti – naslouchání, kladení otázek, sumarizování…
  • Zvládání emocí v komunikaci
  • Verbální komunikace – srozumitelnost, logická struktura, příprava projevu…
  • Neverbální komunikace – řeč těla, objektů a prostoru…
  • Základy psychologie – typy osobnosti a jejich komunikační styly
    • Osobnostní typy – základ psychologie
    • Kdo jsem a jak to ovlivňuje můj komunikační styl – test a výklad
    • Jak odhadnout partnera a správně s jeho typem komunikovat
    • Kde jsou mé osobní překážky vzhledem k mému osobnostnímu typu
  • Zvládání obtížných situací a konfliktů – asertivní dovednosti a techniky

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.