PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Základy marketingu - marketingové řízení

Hlavní stránka »  Firemní vzdělávání »  Firemní vzdělávání »  Top a střední management »  Základy marketingu - marketingové řízení

Určeno

  • Manažerům, kteří nejsou přímo na marketingových pozicích, ale chápou, že lepší pochopení této oblasti patří do základních znalostí všech vedoucích

Cíl

  • Účastníci získají základní znalosti z marketingu a porozumí základním pojmům tržního hospodářství. Seznámí se s metodami analýz tržního prostředí a tvorby marketingových strategií. Školení je doplněno o jednoduché ilustrativní případové situace a diskuse o konkrétních problémech.

Obsah

  • Marketingový audit podnikatelského záměru
    • Audit obchodní definice, mise a vize
    • Audit podnikatelského potenciálu společnosti
  • Analýza makroprostředí
  • Analýza mezoprostředí
    • Konkurenční analýza, profil konkurenčního prostředí
    • Analýza trhu
    • Analýza platformy zákazníků a segmentace
    • Analýza dodavatelů a substitučního prostředí
  • Analýza mikroprostředí
  • Vyhodnocení situační analýzy
  • Stanovení a kaskádování cílů, možnosti strategie společnosti
    • Stanovení a kaskádování cílů
    • Definování možností strategií
  • Implementace strategií – taktický marketing
    • Plánování produktového portfolia
    • Cenová rozhodování a strategická role ceny
    • Distribuční analýza
    • Komunikační plánování
  • Sestavení dokumentu marketingového, akčního plánu
  • Výzkum trhu
    • Typy informací a formy jejich získávání
  • Marketing pro spotřebitele
    • Spotřebitel a produkt
    • Spotřebitel a značka
    • Spotřebitel a obal
    • Spotřebitel a cena

Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.