PROFIL FIRMY KONTAKT REFERENCE LEKTORSKÝ TÝM


Rozdělení outdoorových aktivit

Hlavní stránka »  Outdoorové kurzy »  Rozdělení outdoorových aktivit

Rozdělení outdoorových akcí podle účelu

OUTDOOR FUN

Outdoor je forma, která má dnes již nezastupitelnou roli v systému motivace a zvyšování loajality zaměstnanců. Pro vaši společnost můžeme připravit a uspořádat akci pro různě velké skupiny (od 10 do 300 lidí), s různým programem, protkanou nevšedními zážitky ve formě adrenalinových aktivit, setkání s osobnostmi, zajímavé tvůrčí dílny atd.

TEAMBUILDING a TEAMWORK

Vzájemné poznávání v netradičních situacích může být zároveň poučení o tom, jak v týmu řešíme společně úkoly a dlouhodobé cíle, jaké role v týmu jednotliví členové zastávají a jaké by mohli zastávat. Teambuilding je postavený na společném zážitku z úspěšně dokončeného společného díle, kde je jednotlivec jednou součástí celku.

OUTDOOR DEVELOPMENT CENTRUM

Využití outdooru, kde jsou účastníci stavěni do netradičních rolí a řeší netypické úkoly je dobrým podkladem pro vytipování jejich silných a slabých stránek a jejich předpokladů. Výstupy mohou být využity jako assessment nebo development centrum popř. jako cesta k prohloubení sebepoznání jednotlivých účastníků.

OUTDOOR TRÉNINK

Z naší zkušenosti můžeme říct, že outdoor trénink lze využít pro rozvoj témat:

Komunikačních

  • Srozumitelné předávání informací
  • Vnitrofiremní komunikace, komunikační kanály, komunikační šum
  • Komunikace jeden k jednomu
  • Komunikační dovednosti – kladení otázek, poslech, shrnování
  • Neverbální komunikace
  • Řešení konfliktů
  • Osobnostní typy a rozdílný přístup ke komunikaci

Manažerských

  • Role manažera, vlastnosti, kompetence
  • Zadávání a kontrola úkolů
  • Hodnocení – pochvala a kritika
  • Motivace a vedení lidí, situační vedení
  • Plánování a základy projektového řízení
  • Timemanagement
  • Skupinové řešení problému, porady
  • Řešení problémů formou PPŘ a GROW
  • Manažerské koučování
  • Řízení změny

Chování k zákazníkům (interní a externí), obchodní dovednosti

  • Interní a externí zákazník – chápání jeho očekávání a požadavků
  • Řešení stížností
  • Přesvědčování a prodejní dovednosti
  • Vyjednávání
  • Prezentační dovednosti