Řízení obchodní skupiny
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Top a střední management » Řízení obchodní skupiny
Určeno
- Obchodní ředitelé a vedoucí obchodních skupin
Cíl
- Informovat o potřebných nástrojích pro efektivní řízení obchodníků
- Získat nástroje pro zjištění individuálních rezerv obchodníků + možnosti jejich řešení
- Stanovovat optimální cíle obchodníkům – dle jejich individuálních rezerv
Obsah
- Styly řízení obchodníků – role vedoucího obchodní skupiny (VOS), situační vedení obchodníků, finanční přínos uplatňování situačního vedení
- Manažerský cyklus – popis manažerského cyklu, analýza výkonu obchodní skupiny
- Cíle obchodníků – řízení obchodních zástupců podle cílů, stanovování cílů metodou V – A – K, plán C.O.P.
- Informace pro řízení obchodníků – typy informací, nástroje sběru informací, databáze zákazníků, systém kontaktování, kritické okamžiky práce s informacemi
- Prodejní pomůcky – obsah Obchodního manuálu, typy informací v Obchodním manuálu
- Motivace obchodníků – motivační teorie, cesty ke zvýšení motivace, způsoby ovlivňování motivace
- Kompetenční profil obchodníka – popis, význam a příprava kompetenčního profilu
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.