Obchodní chování na prodejně
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Obchodní chování na prodejně
Určeno
- Prodavačkám a prodavačům na prodejnách a jejich vedoucím
Cíl
- Uvědomit si, které jsou nástroje pro zdárné uskutečnění obchodu…
- Vyzkoušet si jednotlivé kroky prodejního rozhovoru – oslovení, filtrace, sběr informací, presentace, uzavření, doprovodný prodej
- Uvědomit si základní zásady komunikace
- Aplikovat rozdílný přístup k různým osobnostním typům zákazníků
Obsah
Prodej na prodejně jako devítikrokový postup
- 1.Nalákat do prodejny (okolí prodejny, výloha…)
- 2.Vytvořit atmosféru (image prodejny a prodejců, přivítání…)
- 3.Zastavit a oslovit ( kdy a jak oslovit, neverbální komunikace )
- 4.Zjistit potřebu (proč a jak se ptát, na co se ptát…)
- 5.Ukázat, že máte řešení, presentace ( o čem mluvit, chování prodejců ke zboží…)
- 6.Uzavřít (proč je uzavření úkolem prodejce, kdy a jak uzavřít )
- 7.Pokladna (chování na pokladně k zákazníkovi, ke zboží, k penězům, ke kartě zákazníka…)
- 8.Doplňkový prodej ( proč to zákazník vyžaduje, co nabídnout…)
- 9.Ujištění a rozloučení (závěrečné okamžiky vytvářejí dlouhodobý vztah a reference…)
Komunikační dovednosti prodejce
- Co zákazník na prodejcích oceňuje a co mu vadí
- Dvě roviny komunikace
- Komunikační dovednosti – poslech, shrnování, neverbální komunikace
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.