Organizace a řízení práce na prodejně
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Organizace a řízení práce na prodejně
Určeno
- Vedoucím obchodu
Cíl
- Účastníci se seznámí s psychologií chování zákazníků na prodejně, s uspořádáním prodejny
- Uvědomí si význam firemní kultury
- Seznámí se se základy personální práce
Obsah
Prodejna
- Analýza prodejny a chování zákazníků
- Nápady a změny (co změnit a co zachovat)
- Uspořádání prodejny – merchandising
- Neustálé zlepšování je úkolem všech
Personál
- Kultura prodejny – firemní kultura
- Výběr vhodných pracovníků
- Jak probudit a nadchnout lidi
Prodej
- Váš typický zákazník a jeho očekávání
- Model spotřebního chování
- Faktory ovlivňující spotřební a nákupní chování
- Konkurenční výhoda – určení té své (konkurenční hrana, vlastní výhody, jak jich využít)
- Podpora prodeje a marketing
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.