Psaní nabídek
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Psaní nabídek
Určeno
- Obchodníkům, kteří pro zákazníky musí zpracovávat písemné nabídky
Cíl
- Uvědomit si, jak udělat z technicky dobré nabídky nabídku po všech stránkách výbornou
- Napsat nabídku a dostat na ni zpětnou vazbu od několika čtenářů
Obsah
- Teorie komunikace související s písemným projevem
- Účel a cíl nabídky, jejich stanovení, odlišnosti jednotlivých nabídek
- Postup ( před psaním – zjišťování informací, při psaní – zpracování, po psaní )
- Zpracovatel a čtenář – osobnostní typy
- Forma a struktura – odlišnosti pro jednotlivé typy čtenářů, délka vět, grafika…
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.