Strategický prodej - dlouhodobé obchody
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Strategický prodej - dlouhodobé obchody
Určeno
- Obchodníkům, jejichž prodej se běžně neuzavírá na jednom jednání a potřebují strategicky plánovat každý obchodní případ
Cíl
- Na příkladech si vyzkoušet strategické plánování dlouhodobého způsobu prodeje
- Připravit si strategický postup na svoje nejvýznamnější obchodní případy
Obsah
- Zmapování současného stavu
- stanovení obchodního potenciálu a cílů pro individuálního zákazníka
- analýza konkurence
- kdo je pro nás ideálním zákazníkem – porovnání se stávajícím
- kde jsme dnes – varovné signály
- rozbor osob – potřebné informace, osobní jednání ( zodpovědné osoby, zastávané funkce, osobnostní typy a role v obchodním případu…)
- průběh jednání – očekávaný přínos a výsledek jednání, vztahová úroveň – náklonnost
- rozbor dnešní situace a očekávání do budoucnosti
- stanovení silových bodů a červených praporků (chybí informace, nepříznivé podmínky apod.)
- Stanovení kroků dalšího postupu
- cíl – varianty postupu
- stanovení úkolů a výsledků na základě stanovených cílů a rozboru silných bodů a červených praporků
- generování možných aktivit
- výběr nejvhodnějších aktivit
- akční plán
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.