Veletrh - obchodní chování personálu
Hlavní stránka » Firemní vzdělávání » Firemní vzdělávání » Obchod a obchodní management » Veletrh - obchodní chování personálu
Určeno
- Vedoucím stánků a personálu na výstavách
Cíl
- Pochopit význam personálu a jeho jednotlivé role na stánku
- Vyzkoušet si jednotlivé fáze prodejního rozhovoru na veletrhu (zastavit, zaujmout, profiltrovat, zjistit, presentovat, uzavřít, zapsat)
Obsah
- Role personálu na stánků : zachytávač, dotahovač, zázemí atd.
- Využití metodiky P.I.P.A. na stánku i v prodejním rozhovoru ( Zahájení, Zájem –3P, otázky otevřené, trychtýř, minulost x přítomnost x budoucnost, Prezentace – užitek x rysy x důkazy, vizualizace, Akce )
- Komunikace verbální a neverbální
- Význam databáze a práce s ní na výstavě i po ní
- Trénink prezentačních rozhovorů..
Obsah kurzu je pouze orientační. Stanovení přesného obsahu, rozsah kurzu a příprava konkrétních případových studií a cvičení z vašeho podniku budou upřesňovány na společném jednání.